torsdag, maj 18, 2006

Schlager

Schlager är över. Och så är min kväll. Carola gick vidare med en drös otippade bidrag. Och det är mitt i allt det här som mina drömmar om att bli programledare helt plötsligt inte känns så långt ifrån. För så dåliga som dessa konfrenciärer var så kan det inte vara speciellt svårt att få en plats där i rampljuset? Å andra sidan, vem blir inte nervös när 100 miljoner tittare ser på...

Finland. Hjälp. Men samtidigt - så pretto jag är! Reflextänker att man inte kan tycka de är bra bara för att de klär sig som djävulen själv, och att Carola är Jesus personifierad. Hjälp mig.

Carola var för övrigt inte särskilt bra. Och inte hennes låt heller. Men hon är ju ändå carola.

1 kommentar:

Johan A sa...

Hej Manne, såhär kan man se det. Om Carola är Jesus Kristus, är jag gärna typ Josef Stalin (överdrift förstås, men du hajar grejen).

Jag är själv inte särskilt fåfäng (det trodde du va?) men Lordi hade ju de överlägset roligaste kostymerna, tror inte att Satan skulle spöka ut sig så mycket faktiskt..

Vad är häderi för dig? Kalla ögon och dåligt vibrato är min egen definition. Hej hej