tisdag, juni 13, 2006

Inställt möte, inställd flytt

Mötet med Kristina Frisk blev inställt. Enligt icke bekräftade källor berodde det samtalet om dragudden drog ut så mycket på tiden. Intressant. Vet inte riktigt hur man ska tolka det. Hursomhelst så tog inga beslut utan en arbetsgrupp tillsattes. Ibland känns det som att det är mer politik än vad vi behöver... Men jag antar att detta är det bästa.

Har precis fått reda på att jag slipper bära alla mina grejer till DHK utan att flyttgubbarna kommer och hämtar det i min lägenhet! Det är ju helt grymt! Så nu har jag lite tid att se Brasilienmatchen ikväll.

Om en halvtimme ska jag vara på Templet för Centraldivisonens sista DST. Vemodigt? Nä, inte alls. Efteråt ska vi gå och äta veggobuffé på Stockholms bästa utsikt. Och med det här vädret så kan det nog inte bli mycket bättre.

So long!

Inga kommentarer: