söndag, januari 14, 2007

Blogglansering

Det finns ganska få bloggar med kristen profil i Sveriges bloggosfär.
Själv har jag i huvudsak fem sådana jag gillar och prenumerar på (tro och tänk, nineve, krister hultberg, Ud-din och warcry.

De är bra allihop, men det behövs fler. Fler som tycker och tänker högt och hjälper oss förstå hur mänskliga vi är.

Därför känns det som ett fantastiskt steg att Blod och Eld nu lanserar sitt bloggverktyg! Medlemmarna verkar gilla det och många bloggar har redan ploppat upp. Du kan själv se de senaste bloggposterna från medlemmarnas bloggar här. Bland annat har Mackan börjat blogga där!

Givetvis finns det mycket mer att pilla på när det gäller det här verktyget, men bara att det finns är roligt nog!

Tanken är att även jag och den här bloggen flyttar dit så småningom.

Surfa in på Blod och Eld, registrera dig som medlem och starta din egen blogg du också!

6 kommentarer:

Gärningsmannen sa...

Jag då?

Emanuel Karlsten sa...

Ja, det är inte lätt att lista dig när jag aldrig sett din blogg. Men nu har jag, och dina länkar, och deras länkar osv.. Och är GLAD för att jag upptäckt fler bloggar! Härligt! Vi borde skapa nätverk, allihopa!

Julia sa...

Hej! Tack för ditt snälla omdöme om min lilla blogg ;) detta verkar vara ett schysst ställe också. Och genom detta fick jag ju även tips på andra potentiella nya att följa...
/Julia

Nineve sa...

Tackar och bugar...dock har comhem stängt av mig från världen sen 3e december...men tecknikern kommer IDAG!!!

emilio sa...

Och här finns en till ...

Josef Bengtson sa...

.. och en till här!