fredag, februari 23, 2007

Bloggfett sprutar

Ja, jag vet. Det har kommit ovanligt många bloggposter de senaste dagarna. Men det är så mycket intressant som händer, så mycket som bubblar i mig och jag får ett gigantiskt behov av kanalisera ut allt jag har och hittar.

Det känns konstigt att jag för en vecka sedan hade bloggtorka. Jag som får prioritera bort bloggposter för att jag fyllt min bloggpostkvot idag. Hur ska ni hinna läsa alla poster, liksom? Ni har väl ett jobb att sköta? Studier att plöja. Och sånt.

Jag då? Jo. Jag har också ett jobb. Men just nu är det stiltje. För varje steg jag gör kräver att en tekniker tar ett steg också. Tekniken på Blod och eld ligger långt efter och vi har stora problem med en server. Ingen vet vad. Dessutom är vår anställda tekniker hemma för vård av sjukt barn.

Så. Jag sprutar ut poster istället.

Låt mig hållas. Snart kommer säkert lågsäsong. När bloggen hamnar i ide. Då kan ni nära er med fettet från den här perioden.

Inga kommentarer: