fredag, februari 09, 2007

Imponerande, Gynning

Big Brother-Carolina eller Förkväll-Carolina, ja, Carolina Gynning. Hon har sedan nyår gått ut med att hon ska sälja sina bröstimplantat på e-bay (ja, fråga mig inte hur jag vet sånt här värdelöst vetande).

Men det är inte det intressanta. Det intressanta är det hon säger i TV4s förkväll, i en längre intervju. Det var efter hon vann Big Brother 2004 som hon kostade på sig bröstimplantaten men nu, några år senare, menar hon att hon fått distans.
Aftonbladet har citerat några grejer från intervjun och bland annat följande är intressant:

"Gynning berättar att hon hatade sin kropp och trodde att större bröst skulle få henne att må bättre.
– Jag ville skapa en tjej som kunde tillfredställa män och vara sexig, det är så fel. Jag trodde att min självbild skulle bli bättre, men den blev ännu sämre, säger hon."


Det är riktigt schysst att Gynning på ett så medvetet sätt tar avstånd (i dubbel bemärkelse) från bröstimplanten generellt och pekar ut hur korkat resonerat det egentligen är. Att man får ett lugnare inre genom att skapa ett kurvigare yttre.

Det här gillar jag, Gynning. Respekt till dig!

UppdateradLäs intervju i SvD

Inga kommentarer: