fredag, mars 09, 2007

Hat-trick av Loggbok!

Det känns omtumlande, ärligt talat. Jag, som aldrig gjort en journalistiskt knäck i hela mitt liv, lyckas på tre dagar toppa både Dagens Media och Metro med nyheter och hamna på ledarplats i en Smålandstidning och på sistasidan (och webben, för all del) i tidningen Dagen. Allt på tre omtumlande dagar.

Hur. kul. somhelst.

TT-spektra som, enligt deras nyhetschef (som svarade mig efter att jag anklade de för att inte ha creddat mig för deras artikel) vetat om och hållt på nyheten i flera veckor och väntat tills i eftermiddags med att släppa Andersson-Wij-nyheten tillsammans med en större intervju, blev också brädade av Loggbok. TT-spektra surar, såklart, för förlusten på mållinjen.

Men jag är glad. Säkert Metro också, som måste sparat några tusenlappar.

Och, ja, jag är rejält taggad på att starta det där företaget och börja frilansa. I dagar som dessa vill jag iaf drömma om det.

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Riktigt stort! Och visst älskar vi alla Tomas!

Biggles sa...

Jag vet inte om man talar om de sju dödssynderna inom Frälsningsarmén, men börjar det inte lukta lite högmod nu?

Erik sa...

Coolt!

Kör hårt!

Emanuel Karlsten sa...

Biggles - Hoppas du kan lita på att jag har tillräcklig självdistans för att klara balansen.

Ni andra - Tack, tack!