fredag, april 27, 2007

jag.mp3

Jonna är på fest, och jag har hemmakväll för att förbereda för vår weekend. Men nu har jag förberett nog ett tag, och strösurfat lite istället. Jag är en sucker för alla de här internettesten och på knuff hittade jag ytterligare ett.

Vilken filändelse är du?

You are .mp3 The kids love you.  You get along with just about everybody except the music industry.  You really make yourself heard.

Hur nördigt och kul som helst! Ännu roligare att det beskriver en riktigt träffande!

Gör testet du också!

1 kommentar:

Anonym sa...


Buy real data based registered and fake Passports, id cards, visas, driver's licenses, driving licences, resident permit cards, green cards, ssn, British National Insurance Number, degrees,certificates, diplomas and more..(newlifeidentity@outlook.com)

https://www.youtube.com/watch?v=Hl4M37yZMzg

https://www.youtube.com/watch?v=PH9G7OQBIrc&t=15s

-Do you need to change your nationality or identity?
-Do you need work papers to apply for a job?
-Do you want to travel and you don't have document?
-Do you need documents you can't have regarding your status/age?
-Do you want to emancipate from your parent?
-Do you want to buy things or go places you can't go without some
documents?
If YES, then you are in the right place at the right time.