torsdag, maj 24, 2007

Inför tvåårsjubiléet

... på lördag så sitter jag och kollar igenom mina gamla bloggposter.

Det är helt sjukt att jag satt i nästan 6 månader utan att skriva något bra. Mellan maj och december 2006 finns det nästan inga bra poster.
Kanske är det naturligt. Att man utvecklas under tiden man skriver. Att det helt enkelt blir bättre med tiden.
Samtidigt är det väldigt nostalgiskt att inse att jag har dokumenterat stora delar av det gångna året.

Jaja. Har du en postning som du gillat? Lägg ett mail till mig på emanuel.karlsten@blodocheld.se eller skriv en kommentar.

Imorgon (eller lördag) kommer en nostalgisk (mest för mig själv, såklart) jubileumspost.

2 kommentarer:

Patricia sa...

Jag har inte riktigt fattat att du bloggat så länge. Men jag har kollat runt bland dina inlägg. Svårt, men jag tycker att det var fantastiskt roligt att du köpte en pionbuske på Hötroget till Jonna. Tänk att dom hade pionbuske att sälja på Hötorget...Det är min favvis.

Jonna, börja blogga!

Emanuel Karlsten sa...

Ja, jag försöker själv tvinga Jonna. Det går sådär. Hon är helt besatt av att hitta den där musfilmen som nån slags "öppnare" på bloggen.
Snart blir det pistolhot. Jag skulle vara hennes största fan.