tisdag, maj 15, 2007

Nytt jobb

För några månader sa jag upp mig från min tjänst på Blod och eld. Jag kommer även i fortsättningen arbeta deltid med sajten, men jag behövde göra något annat nu.
Därför kan jag idag med stor glädje och stolthet offentligt avslöja att jag under sommaren kommer arbeta på tidningen Dagen som webredaktör! Det känns otroligt kul, spännande och utvecklande!

Framförallt ska det bli skönt att få sitta på en stor redaktion med massa kreativa människor runt omkring sig!
I helgen skickade jag in de sista anställningspapperna och om några veckor så börjar jag tjänsten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis från mig, som med glädje följer din utveckling som ung människa! Tant Maja

Pastor Astor sa...

Grattis!

Rekryteraren sa...

Du är välkommen!
PS. Jag är också nöjd.

Tor Billgren sa...

Utmärkt, gratulerar. Jag skummar den varje dag...