onsdag, maj 02, 2007

Tingsek hör min bön

Äntligen har Tingsek lyssnat på mig, tagit sitt förnuft till fånga och släppt sin can't-take-my-eyes-off-you-cover på Itunes.

Reflexköp var givet.
För dig som vill smeka dina öron gratis kan du lyssna, utan nedladdning.

Uppdaterad
Well... Itunes: Världens största blåsning. Det spelar ingen roll att jag köpte låten för 9 kr. Jag kan ju iaf inte ladda ner den i min mp3-spelare (om jag inte har Ipod). Apple (Itunes) har alla sina låtar kopieringsskyddade. Det enda man kan göra är att spela upp de i Itunes. Då skulle jag ju lika gärna kunna sitta och klicka på länken här ovanför.
Så. 9 spänn för ingenting.
Dagens dyra(?) läxa.

2 kommentarer:

Kristofer sa...

Det här var dagens roligaste händelse! (Okej, mitt liv är kanske lite väl tråkigt...) :)

Anonym sa...

Stevie Jobs har sagt att kopieringssystemet skall upphävas, så håll ut, eller köp en underbar maskin som heter IPOD