fredag, juni 29, 2007

Egokick

Varje torsdag har jag min egen lilla egokicka på TV-sidorna. Då kommer en stor bild på mig där jag promotar något på dagen.se

Eftersom ni inte alla (av någon konstig anledning) prenumererar på Dagen så kommer här en bild. Så ni ser vilken skönhet det är ni missar.Och nej, det är inget bildmontage i bilden. Vi hade inte tid. Så jag skrev ut en bild på ett A4 och försökte hålla den som om det var en tavla.

Stay tuned nästa torsdag för ytterligare fina bilder på mig.

3 kommentarer:

Patricia sa...

Aha, dottern undrade precis om det var bildmontage eller ej. Jag sa att visst är det det. Men nu får jag berätta sanningen för flickebarnet.
Hittills är bilden med "Rolle" en favvis. Torsdagar med Dagen är stora dagar!

Emanuel Karlsten sa...

Ja, det är ju lite av idolbilder. Samlarbilder om så vill.
Vill ni ha inramat så säg till!

Kristofer sa...

Inramat och signerat. Tänk att sälja den på ebay om tjugo år...pensionen skulle vara räddad.