tisdag, juli 17, 2007

Definiera bloggpundare:

Jag är besatt. Eller sjuk. Eller nåt. Jag har tagit mig ut från lägenheten, ut till en busshållplats och sitter här och bloggar.

Det är sjukt. Det är långt ifrån hälsosamt. Jag vet inte varför jag gör det. Men jag har ett enormt behov att få saker ur mig. Som ligger och bubblar.

Det här är mitt lilla ventilationshål. En del läser, andra skiter i det, men några uppskattar det.
Jag antar att det, tillsammans med att det är en god terapi för mig, gör att vi uppnår nån typ av symbios.

Kära bloggläsare. Det verkar som vi har ett kärleksproblem på halsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är som det är med beroendet av bloggande. Jag har två, eller egentligen tre.
Men det har gett lite roliga nya kontakter (och att man inte hinner med sina vanliga komtakter i verkligheten i samma utsträckning...)
Kul med din inställning till frälsis och allt.
Maria