lördag, augusti 11, 2007

Jag är drillad nu

Vi är på gotland nu.
Har precis varit och plockat blåbär på fårö. Nu, påväg hem sitter vi och är trötta men nöjda över vår blåbärsskörd.

Hon: Tycker du om mina ben?
Jag: Ja.
Hon: Tycker du jag har snygga ben?
Jag: Ja.
Hon: Ha! Nu vet jag att du ljuger!
Jag: Va?
Hon: Men allvarligt, jag vill att du säger ärligt!
Jag: Du vet att jag inte kommer säga något annat än ja!
Hon: tycker du om mina ben?
Jag: Ja.
*tystnad*
Hon: Men när jag spänner skinkorna då?
Jag: Ja.

2 kommentarer:

Pastor Astor sa...

Snyggt jobbat!
Men hur löser du den här (ur verkliga livet): Tycker du att jag är snyggare nu än när vi träffades?

Mitt svar: Du är snygg nu, och du var snygg då, accepterades inte.

Emanuel Karlsten sa...

Oj!!
Mycket svår.
"Du är snygg nu och då" tycks ju vara det perfekta svaret...

Jag får suga på den...