fredag, augusti 10, 2007

Kapitlet Dagen bläddras förbi


Det är lite sorgligt. Såhär de sista minutrarna på jobbet. Känns lite tomt. Tiden på Dagen har varit något av det mest utvecklande jag gjort.
Men nu är det slut.

Ingen mer tellusluncher. Inga fler utbrott från nyhetschefer. Inga fler fredagsfikor. Inga fler fniss från featureredaktören. Inga fler pulshöjningar, den där sista timmen innan skickning. Inga fler korrläsningar. Inga fler bullkalas.

Inte nu i alla fall.

Det känns lite sorgligt. Tomt.
De sista minutrarna på jobbet.

Men den här sommaren har varit fantastisk. Hörrni Dagenmänniskor; Jag gillar er. Ni har min respekt. Ni har varit en stor inspiration för mig. Vilken uppmuntran ni gett!

Tack. Om inte för något annat så för att ni gav mig chansen. För en chansning var jag.
Tänk att ni vågade.
Tack.
Oändligt tack.

2 kommentarer:

Patricia sa...

Vad många lampor ni har på redaktionen! Kan du inte berätta lite mer om nyhetschefernas utbrott? He he he *gnuggar mina händer*

Jaken sa...

En chansning som gick hem :-)