onsdag, augusti 15, 2007

Vi käkade kräftor igår

Jag och min tjej.
Hon är fantastisk.
Medan vi sitter där och fumlar sönder kräftorna på det mest amatörmässiga sätt blurpar hon ur sig söta kommentarer. Såna där som gör att jag blir riktigt kär.

- De är som små barn, strax innan vi ska börja sätta i oss de ömt upplagda kräftorna.
- Wääh! Jag har död över hela mig!, Efter att skvätt lite kräfta på sig.
- Kolla här! Kolla vilken bajsexplosion! Han måste haft diarré när han dog!, Efter att upptäckten om att kräftor har bajstarm.

Så avrundar vi vår egen lilla kräftfest. Och jag konstaterar bittert;
- Kräftor är något av det mest överskattade vi har i Sverige.
- Jaja. Det säger vi varje år. Sen sitter vi här igen.
Och så fnissar vi. Hon den söta, och jag.

1 kommentar:

Patricia sa...

Du har världens mest underbara tjej! Men NÄR ska hon börja blogga???? Jag väntar...