onsdag, september 12, 2007

Så, nu ska jag ångestsova bort mitt löfte

Har lite bloggångest just nu. Har haft det en tid. Jag är en ängslig typ, och när jag inte riktigt känner att jag levererar så blir jag nedstämd. Och blir jag nedstämd blir det ännu sämre. Och så kommer jag i en kris. Där någonstans har jag levt ett tag nu. Usch.
Men så igår, så kikade jag in på statistiken - det gör jag alltid, bekräftelsejunkie som jag är - och fick en kick. Tre gånger mer besökare än vanligt!

Och helt plötsligt minns jag - det är ju sådär man gör för att få många besökare - Twinglyhoreri! Skriv om heta nyheter, och få massa besökare.

Kakbit.

Problemet blir bara baksmällan dagen efter, när jag inte har något bra att skriva om en het nyhet. Då sitter jag här med mina trotjänare till bloggläsare, och känner mig tom.

Usch.
Imorgon ska jag skriva något riktigt himla skitbra. Eller iaf något ärligt, och okonstlat.

4 kommentarer:

Johan Stenberg sa...

Nå, det är ju inte alla som har "trotjänare till bloggläsare". :)

Eva-Maria sa...

Kära nån broder, skaffa ett liv!!! Bloggandet kan ju bli till avgudadyrkan, du vet något du väntar dig allt gott ifrån...en drog. ;)

Emanuel Karlsten sa...

Ah! Tack för tipset. Skriver upp genast.

Monica Olsson Kolkman sa...

Förstår PRECIS hur du känner!