lördag, september 22, 2007

Världens svåraste intervju

Vet inte om ni alla har läst den, men idag fanns världens märkligaste intervju i Metro.
Det var kocken och skådespelaren Per Moberg som intervjuades. Och journalisten mötte en minst sagt lynnig Moberg.
Känns det inte lite märkligt att plötsligt bli folkkär som tv-kock?
– Ja, haha. Livet är märkligt, eller hur?
Men hur känns det?
– Jag skiter i det totalt, jag skiter i det. Jag skiter i alltihop!
Och så fortsätter det.
Fantastisk underhållning och ett skolexempel på hur en journalist lyckas göra något bra av en omöjlig situation.
Och hur en intervjuad lyckas göra något annorlunda och hajpat av en vanlig intervju? Jag vet inte.
Men underhållande är det.

Läs hela intervjun

1 kommentar:

Liselott sa...

Tack, jag hade missat det här. Och det vill jag ju inte. Det är ju underbart. Både journalistens och kockens agerande är ljuvligt. Äkta. Så uppfriskande och välgörande för oss att ta del av.