fredag, oktober 05, 2007

Kuriosa en fredagseftermiddag

Första dagen på nya jobbet är snart slut, och jag gläds över att Telefonplan äntligen blivit en plan för telefoner.
Nu har mobiltelefonen täckning!
Phew.
***
Tack för alla glada tillrop, förresten. Och tack för alla lustiga gissningar!
***
Hörrni. Ursäkta. Jag ska minnas att aldrig skriva sådär långt igen. Det bara blev så.
Inte ens min flickvän orkade läsa igenom det...
***
Jag är i desperat behov av bostad i Stockholm stad, eller i närheten av telefonplan. Vet du något eller har du någon kontakt som kan hjälpa mig hitta bostad får du gärna höra av dig:
emanuelkarlsten@gmail.com
***
Nu ska jag gå och fira med en kaffe
Godfredag!

6 kommentarer:

Jeez sa...

grattis till jobb och så har du mejl...

D sa...

Och jag som tyckte det var ett av de bästa inläggen du skrivit...

Grattis till jobbet!

Anonym sa...

Skickade ett mail, men det kom i retur...

Emanuel Karlsten sa...

Jeez: Tack! Fick ditt mail!
D: Skönt! Jag fiskade efter såna reaktioner ;) Även jag tycker det var viktigt. Men något kortare hade nog inte skadat...
anonym: Hmm.. Mycket märkligt. Som du ovan sett har jag tagit emot ett mail tidigare på den adressen. Stavade du rätt? Jag har ändrat mailen nu ifall det är något som är struligt. Testa gärna att skicka igen på emanuelkarlsten@gmail.com
Tack!

D sa...

Kan du inte få Dagen att publicera? Tycker det var såpass viktigt att det borde nå en större läsekrets.

Emanuel Karlsten sa...

d: Tror det blir svårt. Däremot är det ett viktigt ämne att lyfta!