tisdag, oktober 30, 2007

Mobilbloggar

'Oh, vilken speed och regelbundenhet han har fått på sitt bloggande', tänker du.

Och det må vara så. Men mest handlar det om att jag insett att jag kan mobilblogga på 1,5h-bussen.

Men det innebär också att bloggen innehåller en hel del fler vardagsbetraktelser och färre mer eller mindre religiösa pretto/antipretto (jaha, där fick ytterligare två ord att lägga till i T9's ordlista) inlägg.

Och jag undrar här hur ni gör. Om en del av er läser min blogg som jag läser underbaraclaras modeblogg - scrollar förbi modeinläggen men läser med puls åsiktsinläggen.

Inget fel med det. Men jag kan inte låta bli att undra - är mina vardagsinlägg era 'modeposter'?

2 kommentarer:

underbaraclara sa...

haha, tack för den du :D
Jag måste säga att jag läser allt, speciellt när du nämnder Jonna. Att läsa om andras förhållanden är fint!

Emanuel Karlsten sa...

Äh, den klarar du. Du vet ju sedan tidigare att jag egentligen inte förstår ett dugg vad du pratar om, men ändå inte kan slita mig från din blogg. Men på jobbet (ja, bloggsurfning är faktiskt en viktig del av mitt arbete), när jag sitter på snabb lina, så tittar jag också på bilderna! Tycker de har fina färger.