tisdag, oktober 16, 2007

När reklam blir något ogenomtänkt

via notanotherplanningblog

4 kommentarer:

Tor Billgren sa...

Ungef�r som den h�r klassikern: L�NK. (V�rdf�retaget Locums julh�lsning f�r n�gra �r sedan)

Anonym sa...

Du skall nog ändra din titeltext.
Det här är så genomtänkt det bara kan bli.

t.o.m gör reklam för balllerina på din blogg, hur bra reklam är det inte då?

Anonym sa...

Alltså, både Balle-grejen och I LOVE CUM ska ju vara så!

Detta är noga uttänkt!

Ni köper deras kampanjer rakt av. Jag hör hur AD:n skrattar. Var det någon som va mediefaschinerad? :-)

Så tokigt det kan bli!

Kram på er

Viggo

Emanuel Karlsten sa...

Tjena Viggo. Jag är inte helt säker på att du har rätt.
Men man kan alltid cirkeltänka såna här saker.

Och det kan ju roa någon.

Själv är jag mest road över båda Ballerina och Locum (tack, Tor. Den var RIKTIGT rolig)