tisdag, november 27, 2007

I dag går vi igenom mig, från tå till topp

Det borde vara omöjligt. Det är ju liksom själva poängen med snaggat hår. Men i dag hände det. Jag hade en dålig hårdag.
Det är helt platt. Blöthundhårsplatt.

Det hände antagligen efter duschen i morse. En minut senare drog jag på mig mössan och lät den sitta på hela bussresan,1,5h. Helt förståeligt således.
Vad värre är, är att jag inte upptäckte det förräns nu. Det säger en del, både positivt och negativt, om mig.
Men värst - vi har att göra med är en klassisk mössfrisyr.
Därmed finns det nu inte längre någon försvarbar anledning kvar till att ha tvärdragssnagg mitt vintern.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt problem, Emanuel, är att du har alldeles för långt år.
/Carl-Henric

Anonym sa...

Ursäkta, jag var för snabb: alldeles för långt hår skulle jag naturligtvis skriva.
/Carl-Henric

Kristofer sa...

Vissa dagar bara händer det. Då plockar man bort lite mer. No big deal...

underbaraclara sa...

haha

Emanuel Karlsten sa...

Åh, tack snaggexperter för era ovärderliga tips.
I was blind, but now I see: Jag behöver ju bara raka av mig till nazistskalle. Att jag inte fattade.

Kristofer sa...

Emanuel: Tack för den passningen under bältet.