onsdag, november 28, 2007

Jag kräver långbensanpassning!

Det finns två skäl jag postar den här bilden. Dels för att ni ska första hur blåjeans blir när de är fulslitna. Ett exempel på hur mina nya jeans aldrig kommer bli.
Och dels för att visa nackdelarna med att ha långa ben. Har sitter jag med ryggen i vinkel med sätet, men får helt enkelt inte plats. Mina ben är för groteskt långa. Så när det, sekunden efter bilden togs, kommer en man och vill sätta sig bredvid får jag helt sonika ursäkta mig. Rodna lite för min abnormala kropp och förklara att jag inte vet hur jag ska få plats.
Hur sjukt är inte det?

1 kommentar:

fredrikhimlen sa...

Men snälla, det kan väl vem som helst förstå, långbenta människor skall icke åka buss! Det finns för all del något som heter bil, som i och för sig, åtminstone i mina tankar kan vara farligt för långbenta. (Tänker om man har så långa men att man inte kan annat än trampa plattan i botten)