tisdag, november 27, 2007

Men JAG har kul i alla fall

Fick ett mail i dag. Från nån pr-firma som ville jag skulle tipsa er om någon tidning. Får sådana ibland. Ibland finare, ibland tråkigare. Häromveckan mailade t.ex P3 tro och frågade om jag ville komma och snacka "Helvete" i deras program.
Allt detta för att något googlat på nyckelord och sedan "kristen", eller blivit tipsad eller länkad och hamnat här på bloggen. Så ser de min e-mail, skickar ett trevligt mail med en trevlig förfrågan. Fint så.
Men jag undrar så hur de tänker dagar (veckor?) som dessa, när de åter igen besöker bloggens startsida och hittar töntinlägg om mina blåjeans och dåliga hårdagar. Om de ångrar sig? Skakar uppgivet på huvudet åt min komplexa, schizofrena natur och kryssar över min mailadress på deras små listor.

P3 har förresten inte hört av sig igen. Jag låtsas att det beror på att de fick reda på att jag jobbar på tidning.

Inga kommentarer: