måndag, december 17, 2007

Önskelista

För första gången på många år har jag tagit tag i mig själv och faktiskt skrivit en riktigt bra önskelista.
Kanske den bästa på flera år (det säger iofs kvaliteten på de tidigare)
Det är inte lätt, ska jag säga. Jag är ju trots allt en hårt arbetande tjugofyraåring som har allt jag kan önska mig. Och saknar jag något köper jag det. Förutom om det är en tremiljoners etta på 30km2. Där går gränsen. Såna ormyngel går jag inte på.
Hursomhelst.
Jag har ändå lyckats sammanställa en liten lista.
  • En liten laserskrivare.
  • En extern hårddisk, på minst 250gb
  • Hörlurar, öronsnäckor, gärna bra. Gärna KOSS
  • En kupong på flera middagar att kunna ta ut hos farmor och farfar.
  • Konsertbiljett till Peter Jöback 27 januari i Stockholm
  • Skiva med Elias and the wizzkids
  • Andra udda, eller roliga upplevelser
  • Strumpor
Visst var det bra önskningar?
Alla kan ju hitta något som de kan köpa!
Det är bara att rippa och ta inspiration.
Det är gratis.

Inga kommentarer: